Ajuntament d'Alella carta de serveis Centre Cultu ral Can Centre Lleonart Cultural Can Lleonart Can Lleonart és un punt de contacte permanent entre els propis ciuta- dans i entre els ciutadans i la cultura. Ha de ser en una cruïlla que hi conflueixi el camp social, el cultural i l'educatiu. Ha de ser social i educador afavorint el contacte entre les persones a partir de les diferents activitats Ha d'ajudar a integrar la vida del poble i fer-lo més pròxim i participatiu. Ha d'apropar la cultura a la persones d'Alella. Ha de pensar en "Cultura"en el seu sentit més ampli, no solament en la cultura acadèmica. Ha de pensar en qualitat. Línies de servei 1. Cursos i tallers 2. Tertúlies 3. Sortides 4. Concerts Persones destinatàries La població en general i entitats, institucions i associacions locals interessades en els serveis que s'ofereixen. Equip tècnic i regidoria responsable · Direcció del centre · Personal administratiu · Gerència Municipal · Regidoria de Cultura Drets i deures Teniu dret a: · Utilitzar els espais i participar en les activitats del Centre Cultural. · Demanar informació als treballadors del Centre Cultural sobre les activitats que es realit- zen així com qualsevol informació d'interès. · Comunicar propostes, suggeriments i/o queixes sobre el funcionament del Centre Cul- tural. · Ser informats de l'horari d'atenció al públic, dels serveis amb horaris restringits i de les activitats que s'hi organitzen amb el temps suficient. Heu de complir amb el deure de: · Mantenir una actitud correcta: evitar sorolls, comportaments o activitats que interfereixin el bon funcionament dels serveis del Centre. · Respectar les persones usuàries, el personal del Centre i el material. · Comunicar qualsevol canvi en les seves dades: residència, telèfon o correu electrònic o dades bancàries. Compromisos de qualitat · Incloure la perspectiva de gènere en la programació que ofereix Can Lleonart. · Mantenir o incrementar el nombre d'usuaris respecte al període anterior. · Que Can Lleonart tingui una valoració satisfactòria. Suggeriments, agraïments i queixes 1. Enquesta de satisfacció ciutadana Sistema d'enquestes de satisfacció al visitant 2. Formulació de suggeriments i queixes www.alella.cat/tramits - alella.ofturisme@alella.cat Centre Cultural Can Lleonart Plaça Germans Lleonart, 1 T. 93 540 40 24 canlleonart@alella.cat www.alella.cat/canlleonart Horari De dilluns a divendres de 8.30 a 13 h De dilluns a dijous de 16.30 a 20 h Aquesta carta va ser aprovada per Junta de Govern el 30 de desembre de 2020.