ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L'AJUNTAMENT A CELEBRAR EL DIA 25 DE NOVEMBRE DE 2021, A LES 19:30 H. 1.- Aprovació de l'esborrany de l'acta de la sessió ordinària del Ple municipal celebrada el dia 28 d'octubre de 2021. 2.- Informacions del Govern Municipal. 3.- Decret de l'Alcaldia núm. 2021DECR001388, de 18 de novembre de 2021, sobre aprovació de la delegació parcial de competències de l'Ajuntament d'Alella a favor del Consell Comarcal del Maresme, per la prestació dels projectes "Auxiliar de suport al públic" en el marc de la política activa d'ocupació Programa i Treball Formació 2021, als efectes de la seva ratificació (Expedient X2021004008). 4.- Proposta de l'Alcaldia sobre aprovació del Pressupost General de l'Ajuntament per a l'exercici 2022 (Expedient X2021004429). 5.- Proposta de la regidoria de Serveis Interns sobre reconeixement de compatibilitat per a l'exercici de l'activitat privada com a arquitecte, a l'Inspector de via pública i obres, Sr. Miguel Martínez Cibrian. Precs i preguntes Document signat electrònicament. L'alcalde El secretari general