Dilluns, 1 d'agost de 2011 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament d'Alella EDICTE El Ple municipal, amb la salvetat del que disposa l'article 206 del R.O.F. i R.J. de les Entitats Locals, en sessió celebrada el 30 de juny de 2011, i de conformitat amb la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, en el seu article 75; l'article 166 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya i els articles 13 i següents del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, de 28 de novembre de 1986, adopta, entre d'altres, els següents acords: "Primer.- Reconèixer a l'alcalde, Sr. Andreu Francisco i Roger la dedicació exclusiva en el desenvolupament del càrrec per realitzar funcions de presidència i portar directament diferents àrees, amb una retribució bruta equivalent a la vigent fins l'11 de juny de 46.955 euros anuals, a abonar en dotze mensualitats i donar-lo d'alta en el règim general de la Seguretat Social. Segon.- Reconèixer la dedicació exclusiva en el desenvolupament del càrrec per ostentar delegacions de l'Alcaldia, sent la retribució bruta igual a la vigent fins l'11 de juny de 27.305 euros anuals, a abonar en dotze mensualitats i donar-los d'alta en el règim general de la Seguretat Social., als següents regidors: 1r. tinent d'alcalde Sr. Frederic Salas i Mañas. Delegat en les àrees de Cultura, Festes i Governació. 3a. tinent d'alcalde Sra. Glòria Mans i Cervantes. Delegada en les àrees de Serveis Socials, Sanitat, Equitat i Emprenedoria i Ocupació. Sra. Ana Fernandez i Amela. Delegada en les àrees de Serveis Urbans, Obres Públiques, Mobilitat i Habitatge. Tercer.- Reconèixer la dedicació parcial en el desenvolupament del càrrec per ostentar delegacions de l'Alcaldia, amb dedicació de trenta hores setmanals, amb una retribució bruta proporcional de 20.478,75 euros anuals, a abonar en dotze mensualitats i donar-los d'alta en el règim general de la Seguretat Social., als següents regidors: Sr. Marc Almendro i Campillo. Delegat en les àrees de Joventut i Esports. Quart.- Reconèixer la dedicació parcial en el desenvolupament del càrrec per ostentar delegacions de l'Alcaldia, amb dedicació de trenta cinc hores setmanals, amb una retribució bruta proporcional de 23.891,88 euros anuals, a abonar en dotze mensualitats i donar-los d'alta en el règim general de la Seguretat Social., als següents regidors: 2a. Tinent d'alcalde Sra. Isabel Nonell i Torra. Delegada en les àrees d'Administració i Innovació. Cinquè.- Reconèixer la dedicació parcial en el desenvolupament del càrrec de regidor de l'oposició, amb dedicació de quinze hores setmanals, amb una retribució bruta proporcional de 10.239,38 euros anuals, a abonar en dotze mensualitats i donar- los d'alta en el règim general de la Seguretat Social, als següents regidors: Sra. Cristina Xatart i Alzina. Sra. Mercedes Marzo Gómez. Sr. Francisco Javier Berzosa Hergueta. CVE-Núm. de registre: 022011018904 Sisè.- Establir el següent règim d'indemnitzacions i assistències: 1.- Assistència a sessions i comissions. Els membres de la Corporació que no tinguin dedicació exclusiva o parcial, percebran per l'assistència a les sessions que portin a terme els òrgans municipals, les següents quantitats: * Sessions de Ple: Regidors: 276,35 euros/sessió. * Sessions de la Comissió de Govern: Regidors: 138,17 euros/sessió. * Sessions de les Comissions Informatives i especials: Regidors: 69,09 euros/sessió. 1 Dilluns, 1 d'agost de 2011 Els regidors percebran les assistències per la concurrència efectiva a les sessions de les Comissions Informatives de les quals formi part, encara que no s'arribin a realitzar per manca del quòrum necessari, o no assistència del seu president, si prèviament no l'ha desconvocat amb una antelació mínima de vint-i-quatre hores. 2.- Assistències. a) Participació en tribunals i meses de contractació. Per cada dia d'examen seran d'aplicació les indemnitzacions segons categories previstes en el Reial Decret 462/2002, de 24 de maig, reguladora de les indemnitzacions per raó del servei i segons el següent detall: - Categoria primera: President i secretari: 45,89 euros. Vocals: 42,83 euros. - Categoria segona: President i secretari: 42,83 euros. Vocals: 39,78 euros. - Categoria tercera: President i secretari: 39,78 euros. Vocals: 36,72 euros. b) Assistències a reunions d'òrgans col·legiats. Per l'assistència a reunions d'òrgans col·legiats a què fa referència l'article 28 del Reial Decret 462/2002, es percebran les mateixes quantitats previstes per l'assistència a tribunals de selecció de personal de categoria segona. 3.- Per comissions de serveis. Les comeses especials que circumstancialment hagin de realitzar els membres de l'Ajuntament, fora del terme municipal, donaran lloc a les mateixes indemnitzacions establertes per als treballadors municipals. Quan a les despeses de viatge s'abonarà l'import corresponent per la utilització de qualsevol mitjà de transport. En el suposat d'utilitzar vehicle propi, s'abonarà la mateixa quantitat que als treballadors municipals per quilòmetre per l'ús del vehicle. Setè.- Determinar l'assignació econòmica a favor dels grups polítics municipals, de conformitat amb el que preveu l'article 73.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, en la forma que es detalla a continuació: Grup polític Component fix Variable Total anual ERC-SxA-AM 270,00 EUR 405,00 EUR x6 regidors 2.700,00 EUR CIU 270,00 EUR 405,00 EUR x3 regidors 1.485,00 EUR Gd'A 270,00 EUR 405,00 EUR x1 regidor 1.080,00 EUR PP 270,00 EUR 405,00 EUR x1 regidors 675,00 EUR PSC-PM 270,00 EUR 405,00 EUR x1 regidors 675,00 EUR TOTAL ANUAL 6.750,00 EUR El pagament es farà trimestral. CVE-Núm. de registre: 022011018904 Vuitè.- Les retribucions i assistències dels membres de la Corporació seran efectives des del 12 de juny o quan sigui possible i quedaran subjectes a la variació de l'import menor dels dos següents: El que s'apliqui als treballadors de l'Ajuntament o al de l'IPC anyal. Novè.- Ordenar la publicació íntegra dels anteriors acords en el Butlletí Oficial de la Província i tauler d'anuncis de la Corporació." El que es fa públic per a coneixement general, en compliment del que disposa l'art. 75.5 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local. Alella, 11 de juliol de 2011 El secretari general, Félix-José Valdés Conde https: //bop.diba.cat bop@ diba.cat DL: B-41698-2002 2