Dimecres, 12 de juliol de 2017 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament d'Alella EDICTE De conformitat amb el que preveu l'art. 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, i atès que ha esdevingut definitiva l'aprovació inicial de la Modificació del Reglament de Participació Ciutadana, aprovada pel Ple municipal en sessió del 27 d'abril de 2017, la qual es va sotmetre a informació pública mitjançant edictes publicats en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona del 15/05/2017, en el DOGC núm. 7368 del 12/05/2017, en el diari El Punt Avui del 08/05/2017, en el tauler d'edictes i pàgina web de l'Ajuntament, sense que s'hi formulessin al·legacions i/o reclamacions, es fa pública la seva aprovació definitiva, i es transcriu el literal d'aquesta modificació per a la incorporació de l'apartat 3 en l'article 19 del Reglament de Participació Ciutadana: "3.- És crea l'Audiència pública prèvia al Ple. L'alcalde/ssa la convocarà prèvia a cada sessió ordinària del Ple municipal on els veïns i les veïnes podran intervenir per formular els precs i les preguntes que considerin oportuns sempre que estiguin relacionats amb aspectes de competència municipal. La sessió es convocarà mitja hora abans dels plens ordinaris i tindrà una durada màxima de 25 minuts. El funcionament de les sessions serà el següent: a) Els veïns i veïnes que hi vulguin intervenir s'han d'inscriure, identificant-se i fent constar la temàtica a la qual farà referència la seva intervenció, mitjançant qualsevol dels sistemes següents: - Seu electrònica de l'Ajuntament: www.alella.cat. - Instància presentada al Registre General de l'Ajuntament a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). - A la llista que es posarà a disposició del públic mitja hora abans de l'inici de la sessió a l'entrada de la sala de plens. b) Les intervencions s'han de fer per ordre de sol·licitud. En cas que hi hagi més sol·licituds que temps per intervenir, les que quedin pendents han de ser ateses en la següent sessió, pel mateix ordre. c) Les persones han de disposar d'un temps màxim de tres minuts per dur a terme la seva intervenció. d) L'alcalde/ssa pot donar resposta directament o demanar al regidor interpel·lat o regidora interpel·lada responsable de la matèria que respongui. En cas que no es pugui donar la resposta al moment, s'ha de respondre per escrit en el termini màxim de 20 dies. e) Una vegada se li hagi donat resposta, la persona podrà disposar d'una única rèplica d'un minut si així ho sol·licita." Contra aquesta disposició, que és definitiva i ferma en via administrativa, s'hi pot interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala d'aquest ordre jurisdiccional del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini màxim de dos mesos, comptats a partir del dia següent d'aquesta publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Sens perjudici de la interposició de qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Alella, 30 de juny de 2017 CVE-Núm. de registre: 022017013252 El secretari general, Félix-José Valdés Conde https: //bop.diba.cat bop@ diba.cat DL: B-41698-2002