L'Àgora organitza un cap de setmana a la neu
Enguany els i les adolescents i joves tornem a la neu!
esquiada 2023

On? Anirem a la Masella i dormirem a l'Abrigall, un alberg a peu de pistes.

Quan? El dissabte dia 2 de març (6.30h am) sortirem de Can Lleonart direcció a l'estació d'esquí. I tornarem el diumenge a mitja tarda (aprox. les 17.30h)

Què farem? Podrem esquiar o fer snow. Tindrem unes monitores de primera que ens faran un petit curs i ens acompanyaran perquè esquiem tot el dissabte i el matí del diumenge.

Quines edats? Aquesta sortida està pensada per a joves d'entre 16 i 30 anys. Podran venir tothom qui cumpleixi el 16 anys durant l'any 2024.

Quanta gent pot venir? La sortida està ideada per 40 persones, les places s'atorgaran per ordre d'inscripció. Perquè es pugui dur a terme hi hauran d'haver un mínim de 20 persones inscrites.

Afanya't que les places volen!

Què val tot això?

  • Esquiada sense lloguer de material (1 nit + 2 dies de forfait + 4h de classes): 195,50€

  • Esquiada amb lloguer de material (1 nit + 2 dies de forfait + 4h de classes + casc, esquis/Snow i botes): 240,50€

Què inclou? El transport d'anada i tornada, el forfait i assegurança pels 2 dies, 4 hores de monitores professionals, allotjament i pensió completa (sopar de dissabte, l'esmorzar i el dinar de diumenge).

Què no inclou? L'esmorzar i el dinar del dissabte (hi ha la opció de comprar-ho a pistes).

On i quan em puc inscriure? Has d'omplir el formulari i venir a entregar la documentació requerida a l'Àgora.

Hi ha més informació? Sí, sempre pots venir a l'Àgora i preguntar-nos tots els dubtes que tinguis. Cada tarda de 16 a 20 h o pots trucar-nos!

Inscripcions: del 8 al 16 de febrer

  INSCRIPCIONS AQUÍ

Publicat l'1 de febrer de 202401.02.2024

Avinguda Ferran Fabra, 1 08328 Alella
Tel. 615844715
agora@alella.cat
HORARI
De dilluns a divendres
Matins de 10 a 14 h (cita prèvia)
Tardes:
Dilluns de 15:30 a 17:30 h (només espai de participació)
De dimarts a divendres de 15:30 a 20 h


Pujar al principi de la pàgina