De cara a aquests dies festius de Setmana Santa i d'acord amb les mesures sanitàries vigents per a la Covid-19 que permeten la mobilitat per tot el territori català per a les bombolles de convivència, l'Ajuntament recomana a la població que faci ús del servei de comunicació d'absències domiciliàries.
Es tracta d'una mesura preventiva que té per objectiu prevenir robatoris i agilitar les gestions en els casos en què algú pateixi un robatori o qualsevol incident a casa seva mentre és fora del domicili perquè està de vacances o per altres motius.
Per donar-se d'alta d'aquest servei cal emplenar aquest FORMULARI i fer-lo arribar a les dependències policials a través del correu electrònic alella.policialocal@alella.cat o bé presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (no cal demanar cita prèvia). Mitjançant aquest formulari es comunica l'absència temporal del domicili i les dades de contacte.
Si heu de marxar temporalment del domicili us recomanem que sigueu aquestes recomanacions.
Consells generals
Important
Avisar en cas de sospita també és important per evitar robatoris al veïnat. Si us adoneu de la presència de persones alienes que observen o controlen un domicili o el moviment de vehicles, truqueu al 112 o directament a la Policia Local. També és important avisar a la policia si detecteu un vehicle sospitós pels voltants.
Telèfons d'interès
Consulteu les recomanacions "Vacances segures" de Mossos d'Esquadra
![]() | Recomanacions pràctiques per marxar de vacances Fitxer: CGRIP_RPD_068_V01_CAR_CAT_Domicili.pdf Format: Acrobat-PDF |